Klanttevredenheidsonderzoek 2016

9 december 2016
Klanttevredenheidsonderzoek 2016

Om de dienstverlening van onze asfaltcentrales te evalueren is er afgelopen zomer een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Na het analyseren van de resultaten kunnen wij zeggen dat er een groot aantal dingen als positief ervaren wordt, hier zijn we uiteraard erg trots op.

Voorbeelden van punten die over het algemeen als positief ervaren worden zijn de bereikbaarheid van de centrales, contact met het personeel, de planning, de veiligheidop de centrales en de facturatie.

Uiteraard zijn er ook verbeterpunten naar voren gekomen. Zo wordt de innameprocedure van freesasfalt als omslachtig ervaren en valt er progressie te boeken op het gebied van communicatie via zowel telefoon als e-mail. Ook de juiste contactpersoon binnen de organisatie vinden wordt regelmatig als lastig ervaren.

Wij willen iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan het onderzoek. Alle resultaten zijn intern besproken en er wordt actief gekeken naar manieren om onze samenwerking naar een hoger niveau te tillen.